torsdag 23. februar 2012

Veskekort i mine favorittfarger

En kollega på jobb spurte meg om jeg kunne lage et kort til ei jente på 5,5 år som skal døpes. Måtte lage noe annet enn babykort da, så derfor ble det dette veskekortet. Har brukt samme tutorial (explosion-box-purse) som til bursdagsveskekortet i innlegget under .


Alle jenter i den alderen like jo vesker og alt mulig dill. De ensfarga arkene er Bazill kartong. Mønsterpapiret er fra Maja Design. Blomsten er fra Hobbyhimmelen.  Bokstavene er trykket ut med en alfabetdies fra Tim Holtz.

Slik ble vesken inni.



Stempelet er et magnolia stempel, som jeg så i det siste bladet fra Magnolia. Ble forelsket i dette stemplet med en gang, og måtte derfor kjøpe det. Har fargelagt i vårglade jentefarger med distress reinkers. Elsker våren og disse fargene, så det var en sann glede å fargelegge.

Legg også merke til den søte Hello Kitty charmsen som henger på blomsten. Den er kjøpt hos kuttut. Fikk vite at jenta som skal ha denne vesken liker Hello Kitty, og da passer jo dette perfekt.

På baksiden er mitt personlige stempel.


Utfordringer jeg er med i:

Papirdokkene - Utfordring # 22 - Pastellfarger

3 kommentarer:

  1. Kjempelekker veske, flott pyntet og Tilda er helskjønn :) Artig bretteteknikk du har brukt!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Flott veskekort, og Tilda er jo bare søt:)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker.

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt væske med en stilig bretteteknikk :)

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene

    SvarSlett

Legg gjerne igjen kommentar.